Optimum Desk


Clientii StarTechTeam trimit cererile IT mai usor, printr-un sistem modern de ticketing IT


Cand pui ticket, problema IT pe care o ai este rezolvata de 3 ori mai rapid!

  • Control complet - urmaresti stadiul ticketului si esti informat in timp real
  • Rezolvare garantata - daca specialistul alocat companiei tale nu este disponibil, intervine echipa de la birou
  • Activitate neintrerupta - diminuezi semnificativ impactul asupra activitatii

Trimite ticket prin aplicatia Optimum Desk instalată pe computer


Aplicatia Optimum Desk este un sistem de ticketing modern, oferit gratuit clientilor StarTechTeam pentru a trimite cererile de suport IT.
Aplicatia este instalata pe computerul sau laptopul fiecarui utilizator si poate fi accesata din partea dreapta, jos, din bara de instrumente.

Cu ajutorul aplicatiei, poti trimite usor o cerere de suport IT catre echipa noastra, atunci cand apare o situatie IT care iti blocheaza activitatea.


Prioritizeaza cererea IT, in functie de gradul de afectare a propriei activitati


Inainte de a trimite un ticket, ai posibilitatea de a alege caracterul urgent al situatiei IT identificate, din 4 nivele, de la un nivel scazut de afectare a activitatii, pana la cel mai ridicat grad.

In acest mod, echipa de suport IT se va ocupa cu prioritate de situatia ta si va interveni pompt pentru a remedia incidentul.

Comunica direct cu echipa de suport IT remote


Aplicatia de ticketing iti ofera functionalitatea "Star Team real-time Support", care iti permite sa apelezi si sa comunici direct cu echipa de suport.

Specialistii IT iti vor oferi suport in timp real si vor putea identifica mai usor nevoile tale IT, astfel incat activitatea normala sa fie restaurata in cel mai scurt timp.

Urmareste status-ul cererii IT, precum si istoricul tuturor cererilor inregistrate


Datorita unui sistem eficient de tracking din aplicatia Optimum Desk, poti urmari oricand in ce stadiu este cererea IT trimisa, care este timpul de interventie sau de rezolvare.
De asemenea, poti regasi intreg istoricul cererilor tale in aplicatie, alaturi de solutiile oferite la momentul respectiv.

Dupa solutionarea cererii, poti trimite un feedback echipei care s-a ocupat de cazul tau, feedback care ne va ajuta sa ne imbunatatim serviciile.

Descopera si beneficiile aplicatiei mobile de suport IT, Optimum Desk Mobile

Foloseste aplicatia mobila Optimum Desk Mobile si primesti suport IT rapid



Trimite un ticket echipei de suport IT, simplu si rapid


Downloadeaza si instaleaza aplicatia Optimum Desk din Google Play sau AppStore.
Insereaza numarul tau de telefon si, daca esti deja client StarTechTeam, aplicatia iti va atribui automat numele si compania din care provii.

Cu Optimum Desk, trimiti simplu si rapid cererea de suport si beneficiezi de mobilitate crescuta, oriunde si oricand.


Primesti suport de la administratorul de sistem sau de la echipa remote


Aplicatia mobila ofera 3 modalitati de a obtine suportul IT de care ai nevoie: prin apel direct catre administratorul de sistem, apel direct catre Centrul de Suport IT sau prin simpla inserare a cererii de suport, care sa descrie incidentul IT.

Folosind aplicatia mobila pentru trimiterea cererii de suport, vei primi rapid suport de la un specialist IT, care iti va livra cea mai buna solutie.

Trimite fotografii cu situatia IT aparuta si insereaza locatia geografica


Pentru o rezolvare mai eficienta a cererii de suport, aplicatia mobila permite trimiterea fotografiilor cu poblema IT identificata.
De asemenea, poti trimite localizarea geografica, pentru identificarea celui mai apropiat administrator de sistem si estimarea precisa a timpului de deplasare a acestuia.

Beneficiaza de functionalitati moderne si de mobilitate crescuta in livrarea serviciilor IT.

Urmareste stadiul ticketului in timp real si ofera feedback


Poti urmari in aplicatia mobila stadiul ticketului tau, de cand a fost preluat si identificat, pana in momentul rezolvarii acestuia, precum si solutia oferita.
Toate aceste informatii, impreuna cu istoria ticketelor inregistrate, sunt disponibile in orice moment in aplicatie.

Dupa rezolvare, poti oferi feedback pentru modalitatea in care cererea a fost gestionata si rezolvata.