Servicii IT | StarTechTeam

Servicii IT

Suport IT rapid! Descarcă aici aplicația mobilă!




Security Operation Center (SOC)

Prin serviciul Security Operation Center (SOC) activitatea companiei tale este protejata de riscul ca informatiile, aplicațiile, bazele de date, serverele si statiile de lucru, datele si sistemele sa fie modificate, copiate sau distruse. Serviciul este responsabil de identificarea, investigarea, prioritizarea, escaladarea și rezolvarea problemelor, care de cele mai multe ori, sunt generate intentionat sau accidental de catre resursa umana.

Serviciu de securitate din exterior, protejeaza activitatea unei companii de amenintarile informatice din afara retei proprii, serviciul de securitate din interior, protejeaza afacerea si datele companiei prin implementarea unor standarde de bune practice in interiorul retelei proprii.

Beneficii:

  • Back-up de date
  • Auditare periodica IT
  • Preventia intruziunilor in reteaua locala
  • Monitorizarea si controlul transferurilor de date
  • Business Continuity & Disaster Protection Management
  • Administrarea centralizata a echipamentelor de protectie
  • Scanare permanenta securitate si validare alarme
Afla mai mult


Network Operation Center (NOC)

Prin Serviciul NOC beneficiezi de suport IT pentru business livrat prin conectare remote sau onsite prin care se asigura functionarea neintrerupta a serviciilor in retea (serviciul de email, aplicatii de business, comunicatii). NOC este responsabil pentru monitorizarea și intretinerea infrastructurii de retea. NOC gestioneaza incidentele si alertele care afecteaza performanta si disponibilitatea sistemelor IT. . Functia sa principala este asigurarea serviciului de retea neintrerupt.


Beneficii:

  • Monitorizarea 24x7 de la distanta a infrastructurii critice
  • Suport IT 24x7 proactiv pentru sistemele critice
  • Identificarea potentialelor situatii care pot afecta performanta infrastructurii
  • Suport IT remote 24x7 pentru sistemele critice
Afla mai mult


Help Desk

Help Desk este serviciul de suport IT pentru utilizatori, prin care sunt rezolvate problemele ale utilizatorilor cu sistemele IT sau sunt adresate intrebari despre utilizarea tehnologiei in activitatea proprie. Serviciul poate fi livrat prin: chat, telefonic, aplicatie dedicata de suport remote sau onsite.

Beneficii:

  • Monitorizarea de la distanta a statiilor de lucru
  • Identificarea componentelor nefunctionale
  • Reducerea substantiala a costurilor unei interventii fizice majore prin suportul proactiv si continuu
  • Suport IT proactiv pentru statii de lucru
  • Suport IT remote si onsite pentru statii de lucru
Afla mai mult


IT Consulting

Solicitand Serviciul de Consultanta IT beneficiezi de serviciul de raportate si consultanta oferita cu scopul de a imbunatati activitatea de suport IT si modul in care utilizatorii, si business-ul foloseste tehnologia in activitatea proprie.


Beneficii:

  • Obtineti, controlati informatiile printate care ies din companie
  • Eliminati 20% din costurile de printare
  • Optimizeaza echipamentele
  • Controlul costurilor
  • Gestionati productivitatea angajatilor
  • Cresteti productivitatea
  • Analizati situatia fiecarui angajat in parte
Afla mai mult


Suport IT si interventii onsite

Prin servicul "Interventii IT Onsite", beneficiezi de interventii IT la sediul companiei tale pentru solicitarile IT care nu pot fi rezolvate de la distanta, inlaturarea posibilelor riscuri si restabilirea activitatii angajatilor. Orice incident cu potential de a-ti afecta bunul mers al afacerii va fi rezolvat in timp util de specialistii nostri, care se vor deplasa imediat la sediul companiei tale.

Beneficiile clientilor:

  • Interventii nelimitate
  • Interventii nelimitate si suport proactiv
  • Timp de rezolvare garantat prin SLA
  • Competente extinse si solutii IT de la specialisti certificati
  • Activitate neintrerupta si productivitate crescuta in companie
Afla mai mult


Suport IT de la distanta 24/7

Prin serviciul "Suport IT Remote", companiile beneficiaza de suport IT 24/7, bazat pe sistemul de ticketing, prin care utilizatorii pot inregistra, simplu si rapid, o cerere de suport IT pentru rezolvarea incidentelor aparute. In cazul aparitiei unei probleme IT, clientii au la dispozitie mai multe metode de a apela la suportul specializat al echipei de Remote StarTechTeam, prin e-mail, online, telefonic sau SMS. Echipa de suport IT este impartita pe trei nivele de competenta, iar fiecare cerere IT va fi preluata si rezolvata conform categoriei de complexitate specifica.

Beneficiile clientilor:

  • Suport IT remote, 24/7
  • Suport utilizatori si rezolvarea incidentelor aparute pe statii de lucru
  • Suport aplicatii si escaladare catre furnizor
  • Urmarirea rezolvarii situatiei aparute
Afla mai mult


Suport si administrare servere si comunicatii

Serviciile IT de "Administrare Servere" ofera companiilor o gama extinsa de servicii IT si solutii pentru administrarea serverelor, proiecte complexe de migrari servere de e-mail sau implementarea unor solutii de securitate. Cu ajutorul unei echipe specializata in networking, cu peste 60 de certificari, clientii beneficiaza de performanta maxima a serverelor din companie si functionarea optima a sistemelor critice pentru derularea afacerii.

Beneficiile clientilor:

  • Reducerea intreruperilor in companie, prin monitorizarea serverelor si a echipamentelor IT, 24/7
  • Implementarea cu succes a solutiilor pentru cresterea performantei generale
  • Administrare baze de date de tipul ERP/CRM si management eficient al resurselor companiei
  • Control asupra SLA-ului agreat initial si rezolvarea incidentelor in cel mai scurt timp
  • Implementare solutii Microsoft, cu ajutorul unei echipe cu multiple certificari Microsoft
  • Realizarea unui plan de intretinere periodic si solutii de asigurare a continuitatii afacerii
Afla mai mult


Monitorizare proactiva de la distanta

Serviciul activ de "Monitorizare si Suport IT" ofera companiilor servicii IT remote pentru rezolvarea incidentelor IT, dar si monitorizarea activa a statiilor de lucru si a sistemelor critice pentru companie. Monitorizarea previne intreruperea activitatii utilizatorilor si creste disponibilitatea sistemelor IT detinute; orice potential risc aparut pe statiile de lucru sau servere este semnalat 24/7 printr-o aplicatie specifica, care va permite echipei noastre sa ofere un serviciu proactiv pentru asigurarea disponibilitatii infrastructurii si a sistemelor IT.

Beneficiile clientilor:

  • Monitorizare remote 24/7 pentru statii de lucru si sisteme critice
  • Identificarea componentelor nefunctionale ce pot genera intreruperi
  • Eliminarea riscurilor IT care pot afecta activitatile zilnice
  • Interventii programate bazate pe solutiile de monitorizare
  • Reducerea costurilor asociate intreruperilor neprogramate in activitatea zilnica
Afla mai mult


Management si control pentru servicii IT

"Managementul Serviciilor IT" include mai multe componente de evaluare, care asigura o calitate inalta a serviciilor IT livrate catre clienti si performanta pentru afacerile acestora: management si training pentru echipa de suport, managementul resurselor IT si managementul suportului IT. Echipa noastra se diferentiaza prin elemente de identitate unice si este motivata sa obtina performanta si sa contribuie la succesul clientilor nostri zi de zi.

Beneficiile clientilor:

  • Aplicatie mobila de suport IT, EaseeDesk Mobile, pentru trimiterea cererilor IT catre echipa de suport
  • Expertiza si cunostintele unei echipe de specialisti care beneficiaza de un program de training permanent
  • Management eficient al resurselor si echipamentelor detinute
  • Sistem de feedback performant pentru livrarea serviciilor IT
  • Audit IT periodic si recomandari personalizate pe specificul activitatii clientilor
Afla mai mult


Administrare securitate IT

"Serviciile de Securitate IT" au rolul de a elimina posibilele amenintari IT și de a oferi mai multa stabilitate si protectie companiilor si resurselor acestora. Prin sisteme avansate de monitorizare si de identificare proactiva a riscurilor cu un impact negativ in derularea activitatii, specialistii IT pot interveni mult mai rapid pentru a asigura masurile necesare de securitate. Datele confidentiale ale companiei sunt mai bine protejate, prin urmarirea sau blocarea transferurilor de date, dar si prin realizarea unui backup periodic.

Beneficiile clientilor:

  • Asigurarea securitatatii datelor din companie și solutie de Antivirus
  • Protectie pentru dispozitivele și datele companiei, in caz de pierdere sau furt
  • Control pentru orice activitate de printare si optimizarea costurilor asociate
  • Castig de productivitate pentru angajati, prin identificarea activitatilor care aduc valoare companiei
  • Economisiri de energie electrica, printr-o aplicatie inteligenta de raportare a consumului generat
Afla mai mult


Management IT si suport strategic

Serviciul de "Management IT" are scopul de a raporta periodic calitatea serviciilor IT livrate catre clienti si contribuie activ la cresterea afacerilor acestora, prin propunerea unor solutii IT personalizate pe nevoile companiei. Clientii beneficiaza lunar de rapoarte detaliate de activitate, prin intermediul echipei de manageri IT, avand ulterior posibilitatea de a lua decizii bazate pe informatii relevante pentru business-ul lor.

Beneficiile clientilor:

  • Optimizarea activitatii companiei, prin solutii IT personalizate
  • Luarea unor decizii de business mai bune
  • Intalniri de raportare lunare cu managerul IT alocat
  • Mai buna interactiune cu echipa de suport IT
  • Control asupra livrarii serviciilor IT
Afla mai mult