Serviciul de Help Desk


Serviciul de Help Desk


Help Desk este serviciul de suport IT pentru utilizatori, prin care sunt rezolvate problemele IT ale utilizatorilor cu sistemele IT sau sunt adresate intrebari despre utilizarea tehnologiei in activitatea proprie. Serviciul poate fi livrat prin intermediul: chat, telefonic, aplicatie dedicata de suport remote sau onsite

Echipa de astazi StarTechTeam pentru Help Desk are 140 de tehnicieni in Bucuresti si peste 50 in tara, distribuiti in fiecare oras resedinta de judet si asigura suport 24x7, aloca o echipa dedicata, asigura back-up pentru perioadele de concediu sau situatii neprevazute.

Monitorizarea previne intreruperea activitatii utilizatorilor si creste disponibilitatea sistemelor IT. Este realizata cu ajutorul unei aplicatii de suport IT instalata pe fiecare statie de lucru care semnaleaza 24x7 potentialele riscuri de blocare a sistemului IT si creaza premizele pentru echipa de suport IT sa ofere un serviciu proactiv.

Suportul proactiv previne intreruperea activitatii utilizatorilor si creste disponibilitatea sistemelor IT. Este realizat cu ajutorul unei echipe de suport IT disponibila la biroul StarTechTeam 24x7, care preia fiecare alarma semnalata de catre aplicatia de monitorizare proactiva, Proactivitee, si rezolva potentialele probleme inainte ca acestea sa afecteze activitatea utilizatorului.

Serviciul prin care echipa StarTechTeam rezolva fiecare situatie semnalata de catre un angajat al CLIENTULUI prin intermediul aplicatiei de ticketing pusa la dispozite, in timpul de interventie conform catalogului de servicii ITIL.

Serviciul de suport IT Serviciul de suport IT realizat in locatia Clientului pentru solicitari IT care nu pot fi rezolvate de la distanta. Timpul de interventie in locatie este de maxim 2h/4h/8h in Bucuresti si maxim 4h/8h/24h pentru orasele din afara Bucurestiului.



Beneficii:

  • Monitorizarea de la distanta a statiilor de lucru
  • Identificarea componentelor nefunctionale
  • Reducerea substantiala a costurilor unei interventii fizice majore prin suportul proactiv si continuu
  • Suport IT proactiv pentru statii de lucru
  • Suport IT remote si onsite pentru statii de lucru
Serviciul Help Desk