Serviciul de Network Operation Center (NOC)


Serviciul de Network Operation Center (NOC)


Prin Serviciul NOC beneficiezi de suport IT pentru business livrat prin conectare remote sau onsite prin care se asigura functionarea neintrerupta a serviciilor in retea (serviciul de email, aplicatii de business, comunicatii). NOC este responsabil pentru monitorizarea și intretinerea infrastructurii de retea. NOC gestioneaza incidentele si alertele care afecteaza performanta si disponibilitatea sistemelor IT. Functia sa principala este asigurarea serviciului de retea neintrerupt.

Serviciul NOC functioneaza continuu, 24x7, si sunt considerate incidente toate alarmele inregistrate in sistemul de ticketing ca urmare a monitorizarii serviciilor in retea (servere, echipamente de networking, aplicatii) si solicitarile utilizatorilor indiferent de modalitatea in care sunt raportate: telefonic, prin aplicatia de suport.

Disponibilitate minima de 99.7 % pe luna in intervalul de lucru 24x7, rezultand un timp total de intrerupere de 2 ore pe luna in intervalul mai sus mentionat, nefiind permisa insa o intrerupere mai mare de 1 ora.


Toate incidentele inregistrate in sistemul de ticketing care semnaleaza o intrerupere ca urmare a nefunctionarii sistemelor critice sunt rezolvate de catre echipa de suport IT disponibila 24x7.

Echipa de suport IT pentru sistemele critice este impartita pe trei nivele de competente:

  • Nivel 1, echipa de monitorizare care preia si analizeaza alarmele generate de sistemele tehnice si poate rezolva sau escalada catre nivele 2 si 3 sau catre furnizori externi de servicii (furnizori telecom,furnizori garantii hardware, furnizori de aplicatii specializate);
  • Nivel 2, echipa specializata pe tehnologie: Microsoft, Linux, Networking, care rezolva situatii de complexitate medie (Ex: suport pentru utilizatori la nivel de aplicatii);
  • Nivel 3 echipa de specialisti pentru troubleshooting, situatii complexe ce necesita un nivel foarte ridicat de competente si certificari.

Beneficii:

  • Monitorizarea 24x7 de la distanta a infrastructurii critice;
  • Suport IT 24x7 proactiv pentru sistemele critice;
  • Identificarea potentialelor situatii care pot afecta performanta infrastructurii;
  • Suport IT remote 24x7 pentru sistemele critice.
Servicii IT interventii




Management IT si suport strategic


Serviciul de IT Management si suport strategic are scopul de a raporta periodic calitatea serviciilor livrate catre clienti si contribuie activ la cresterea afacerilor acestora, prin propunerea unor solutii IT personalizate pe nevoile companiei. Clientii beneficiaza lunar de rapoarte detaliate de activitate, prin intermediul echipei de manageri IT, avand ulterior posibilitatea de a lua deciziii bazate pe informatii relevante pentru business-ul lor.


Relatia dintre manageri IT si clienti este consolidata prin intalniri lunare, direct la sediul clientului sau prin realizarea unor video sau teleconferinte pentru discutii detaliate si gasirea unor noi oportunitati de crestere a performantei companiei clientului.


Beneficiile clientilor:

  • Optimizarea activitatii companiei, prin solutii IT personalizate
  • Luarea unor decizii de business mai bune
  • Intalniri de raportare lunare cu managerul IT alocat
  • Mai buna interactiune cu echipa de suport IT
  • Control asupra livrarii serviciilor IT
Servicii IT interventii


Solicita oferta IT personalizata