Startechteam

Solutii tehnice pentru Remote Work

Soluții de Suport Tehnic și pentru companiile care au angajații care lucrează de acasă

 

Economia românească traversează acum una dintre cele mai dificile perioade din ultimii 50 de ani, iar una dintre provocări este reducerea sau anularea completă a activității la sediile companiilor.

StarTech Team oferă gratuit suport tehnic pentru clienții existenți care și-au trimis angajații să lucreze de acasă (remote) folosind un sistem avansat de monitorizare proactivă și distribuție inteligentă în teren a personalului alocat pentru intervenții tehnice. Astfel, inginerii și tehnicienii IT (certificați) sunt repartizați în cel mai eficient mod cu putință în funcție de priorități pentru cazul în care este necesară intervenția lor:

Solicită oferta

Astfel, inginerii și tehnicienii IT (certificați) sunt repartizați în cel mai eficient mod cu putință în funcție de priorități pentru cazul în care este necesară intervenția lor:

  • Remote Desktop (Optimum Desk)
  • Telefonic
  • La sediu

Pentru a asigura totuși continuitatea business-urilor și a reduce riscul unor eventuale îmbolnăviri cu virusul COVID 19 (coronavirus)în acest moment majoritatea activităţilor de birou se desfășoară acum de acasă.

Comunicarea interpersonală a fost înlocuită în majoritatea cazurilor cu cea online, prin intermediul tehnologiilor: email, messenger, videoconferință, VPN sau alte aplicații de comunicare.

RISCURI

 

În cazul în care angajații lucrează de acasă apar nenumărate riscuri ce nu ar fi apărut la birou: accesarea computerului de către persoane neautorizate care pot compromite datele, scăderea siguranței comunicării prin folosirea rețelelor sociale sau conexiunii Internet nesecurizate prin VPN, accidente casnice și productivitate scăzută datorită numeroaselor întreruperi de funcționare ce nu pot fi remediate imediat deoarece aici nu există suport tehnic.

BENEFICII

 

O soluție de Suport Tehnic pentru companiile care au angajați ce lucrează de acasă (remote) este soluția optimă pentru cazul în care aceștia au dificultăți IT: hardware sau software.

Astfel, se obtine o productivitate crescuta a utilizatorilor prin minimizarea întreruperilor, reducerea timpilor necesari pentru operatiunile de mentenanță a sistemelor care asigură buna funcționare a acestora și o securitate sporită a datelor care sunt expuse mai mult decât în mod obișnuit

SOLUȚII

 

Există mai multe soluții de management și gestiune a resurselor IT pentru companiile care au personal ce lucrează de acasă (remote) cu ajutorul Optimum Desk, telefonic sau intervenții on site (la sediu).

  • Suport Telefonic 24/7 (română și engleză)
  • Intervenții nelimitate și suport proactiv - remote sau on site (la sediu)
  • Timp de rezolvare garantat prin SLA
  • Competențe extinse și soluții IT de la specialiști certificați
  • Suport software sau hardware IT remote și onsite pentru stații de lucru
  • Protecție Antivirus și Antimalware
  • Salvare Sigură de Date (Backup)
  • Activitate neîntreruptă și productivitate crescută a angajaților care lucrează de acasă

RECOMANDAREA NOASTRĂ

 

Pentru a beneficia permanent de Suport Tehnic al stațiilor de lucru / echipamentelor IT care se află la distanță de sediul companiei (remote), vă recomandăm să luați legătura cu specialiștii noștri ce vă pot ajuta să alegeți împreună cea mai buna soluție.