Interventii IT în maximum 2 ore în București și oferim acoperire națională pentru clienții noștri cu multiple filiale în țară, unde intervenim în maximum 3 ore. | Startechteam

SUPORT IT ŞI INTERVENŢII ONSITE

Venim noi la tine

 

Prin servicul "Intervenții IT Onsite", beneficiezi de intervenții IT rapide la sediul companiei tale pentru solicitările IT care nu pot fi rezolvate de la distanță, astfel încât întreruperile de activitate să fie reduse la minimum, iar productivitatea angajaților să nu fie afectată. Serviciul Onsite Support oferă clienților acces nelimitat la resursele unei întregi echipe de specialiști IT, iar orice incident IT onsite va fi remediat în cel mai scurt timp.

Solicită oferta

Avantaje

  • Intervenim în mai puțin de 2 ore în București
  • Intervenim în mai puțin de 3 ore în multiple filiale din țară
  • Echipă certificată

Cu ajutorul administratorilor de sistem din teren, intervenim în maximum 2 ore în București și oferim acoperire națională pentru clienții noștri cu multiple filiale în țară, unde intervenim în maximum 3 ore. Indiferent de complexitatea riscurilor IT care apar, prin intervențiile în timp garantat eviți pierderile financiare cauzate de nerezolvarea în timp util a acestora și asiguri continuitatea operațiunilor zilnice pentru afacerea ta.

Modalitatea de livrare a serviciului IT este controlată cu ajutorul aplicațiilor de suport IT. Cererile de suport sunt inregistrate si raportate prin intermediul unui agent instalat, care comunică pe telefon cu specialistii din teren si cu echipa de suport de la birou. O echipă de specialisti dedicata, cu multiple certificări, deține expertiză si experiența necesară pentru ca infrastructura IT si utilizatorii din compania ta să beneficieze de suportul IT de care au nevoie.

Beneficiile clientilor

 

Servicii IT Onsite cu o gamă largă de cereri

  • suport punctual pentru utilizatori și stații de lucru
  • nefuncționarea sistemelor critice
  • dispozitive mobile
  • erori ale sistemelor de operare
  • conexiunea la internet
  • antivirus etc

Beneficii pentru tine

  • Intervenții nelimitate la sediul clientului
  • Rezolvări rapide și suport proactiv pentru activitățile zilnice
  • Timp de rezolvare garantat prin SLA (Service Level Agreement)
  • Competențe extinse și soluții IT de la specialiști certificați
  • Activitate neîntreruptă și productivitate crescută în companie

București

 

Eviți pierderile financiare

Eviți pierderile financiare ce pot fi generate de nerezolvarea în timp util a situațiilor întâmpinate de angajați prin asigurarea intervenției în termen garantat la sediu, în cazul apariției unui eveniment neprevăzut ce nu poate fi rezolvat de la distanță.

O mai bună abordare

Alături de tine sunt oameni comunicativi, deschiși și orientați către soluții, pentru care satisfacția clientului este prioritară. Abordarea directă, de la om la om, este în avantajul tău, majoritatea utilizatorilor preferând rezolvarea alături de un specialist IT a situațiilor întâmpinate, în detrimentul unei abordări exclusiv de la distanță.

Garanții SLA

Intervenția este realizată în termen garantat de până la 2 ore de la sesizare, conform garanțiilor de tip Service Level Agreement.

Operațiunile cele mai frecvente, efectuate de specialiștii Class IT la sediul clientului:

  • Diagnosticare
  • Depanare sistem de operare
  • Instalare și configurare drivere adiționale
  • Instalare și configurare dispozitive externe
  • Configurare client standard de poștă electronică
  • Configurare aplicații Office standard
  • Instalare și configurare pachete software

Peste tot in tara

 

Avantaje

Eviți pierderile financiare ce pot fi generate de nerezolvarea în timp util a situațiilor întâmpinate de angajați prin asigurarea intervenției în termen garantat la sediu, în cazul apariției unui eveniment neprevăzut ce nu poate fi rezolvat de la distanță.

O mai bună abordare

Alături de tine sunt oameni comunicativi, deschiși și orientați către soluții, pentru care satisfacția clientului este prioritară. Abordarea directă, de la om la om, este în avantajul tău, majoritatea utilizatorilor preferând rezolvarea alături de un specialist IT a situațiilor întâmpinate, în detrimentul unei abordări exclusiv de la distanță.

Garanții SLA

Intervenția este realizată în termen garantat de până la 2 ore de la sesizare, conform garanțiilor de tip Service Level Agreement.

Operațiunile cele mai frecvente, efectuate de specialiștii Class IT la sediul clientului:

  • Diagnosticare
  • Depanare sistem de operare
  • Instalare și configurare drivere adiționale
  • Instalare și configurare dispozitive externe
  • Configurare client standard de poștă electronică
  • Configurare aplicații Office standard
  • Instalare și configurare pachete software