Prin serviciul de "Suport IT Remote", clienții beneficiază de suport IT remote 24/7 și au posibilitatea de a trimite rapid o cerere IT pentru soluționarea incidentului. | Startechteam

SUPORT IT REMOTE 24/7

Costuri optimizate. Productivitate sporită. Alege serviciile noastre

 

Prin serviciul de "Suport IT Remote", clienții beneficiază de suport IT remote 24/7 și au posibilitatea de a trimite rapid o cerere IT pentru soluționarea incidentului apărut, prin e-mail, online, telefonic sau prin SMS. Sistemul de ticketing modern le permite utilizatorilor să înregistreze rapid un incident IT, să afle timpul de intervenție estimat și să urmărească în timp real stadiul ticketului, iar la final pot oferi feedback pentru modul de rezolvare.

Specialiștii nostri vor interveni de la distanță pentru a oferi servicii IT profesionale și pentru a rezolva orice situație cu potențial de întrerupere a activității. Echipa remote de suport IT este împărțită pe trei nivele de competență, iar fiecare cerere IT va fi preluată și rezolvată conform gradului său de complexitate.

Timpul de intervenție remote pentru fiecare cerere IT este raportat la catalogul de servicii ITIL - standard internațional care indică timpul mediu de rezolvare pentru 170 de tipuri de incidente diferite. Echipa disponibilă la biroul StarTechTeam pentru suport remote utilizatori urmează procedurile din catalogul ITIL. Timpul de intervenție remote se realizează în maximum 15 minute, iar timpul mediu de rezolvare este de 1h.

Solicită oferta

Beneficiile clienților

 

Beneficii remote garantate

  • Suport IT remote, 24 / 7 / 365, printr-o echipă specializată de Remote
  • Suport IT pentru utilizatori și susținerea activității lor zilnice
  • Rezolvarea incidentelor apărute pe stații de lucru
  • Suport aplicații și escaladare către furnizor
  • Urmărirea rezolvării situației apărute și posibilitatea de a oferi feedback