Gestiunea cererilor utilizatorilor | Startechteam

GESTIUNEA CERERILOR UTILIZATORILOR

Activitate ( Ticketing )

 

Menține controlul asupra activității din compania ta

Menține controlul asupra serviciului IT și asigură parametrii de livrare a serviciilor, prin folosirea unei aplicații informatice de gestiune și control al livrării serviciilor IT.

Asigură totodată și un grad înalt de satisfacție a angajaților, prin rezolvarea rapidă și eficientă a cererilor de suport din partea lor. Prin integrarea cu soluțiile de monitorizare, ești informat de buna funcționare a sistemelor vitale prin înregistrarea automată a incidentelor apărute în interiorul rețelei, inclusiv informații detaliate referitoare la modatalitatea și timpul de rezolvare a acestora.

Solicită oferta

Sistem de Ticketing Modern

 

Sistem de Ticketing Modern

EaseeDesk este o aplicație proprie de gestiune a interacțiunii cu utilizatorii ce permite înregistrarea și urmărirea detaliată a procesului de suport tehnic. În plus, aceasta se poate integra foarte ușor cu aplicații de monitorizare în timp real a serviciilor interne sau externe sau a rețelei, oferind posibilitatea deschiderii automate de incidente (tichete de suport) și urmărirea rezolvării acestora.

Sistemul Ticketing

 

Beneficii

  • Inventariere completă a incidentelor apărute sau a cererilor utilizatorilor
  • Obținerea de rapoarte de activitate și urmărirea parametrilor de calitate a serviciului
  • Identificarea echipamentelor cu probleme repetitive, în scopul determinării nevoilor de înlocuire
  • Determinarea necesarului de instruire către utilizatori cu nevoi frecvente de suport tehnic

Raport complet asupra activității

 

Beneficiază astfel de un tablou de bord complet asupra activităților desfășurate în compania ta.